اسلایدر

حالَمو بِهَم میزَنِهـ...

از تو نه از خودم پُرم...
Home Me Bax Back Design Khat Chat
حالَمو بِهَم میزَنِهـ...

 

دیگه نه "شلوار پارهنشونه "فقره"

نه "سکوت" علامت "رضایت"

ارزشها "عوضشده

"عوضی ها, باارزش شدن.

 

 

 

 

میدونی چیه؟

دوست دارم های الکی حالمو بهم میزنه!

یعنی اگه یکی صادقانه بهم بگه ازت متنفرم; بیشتر روم تاثیر میذاره!

حتی ممکنه  عاشقش بشم.

 

 

 

 

اولین باری که گفتی دوست دارم گریه ام گرفت

حال اگر کسی بگوید دوستم دارد ;خنده ام میگیرد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

samaneh
ساعت21:43---15 مهر 1394
روزا ☜خواب
شبآ تآ ↯صبح↯ بیدار
بھ فکرہ✘ آیندہ✘
یہ روح⇜ بیمآر
قفل رو یھ♪آھنگ♪
◇◆◇خاص◇◆◇
زندگیم شدہ◁
ھے↭ تکرارو تکرارو تکرار ↭
اینم از ﹏تابستون﹏ امسال
※ھہہھ※


الی
ساعت22:20---28 شهريور 1394
اوممممممممم لایــــــــــک
برای تبادل لینک بهم خبر بده اگه خواسی بوس
پاسخ:تبادل هستم


fคtix77
ساعت23:58---21 شهريور 1394
like

خاتون
ساعت10:10---13 شهريور 1394
سیلام خوبیییییییییییییییییییییییییی؟
به خوبیت خوفم!


ریحانه
ساعت10:36---7 شهريور 1394
شما هم مال رشتی فریماه جون؟؟؟
آخ خدا از دهنت بشنوه...ایشالا بازم بیاد ببینمش واس بار دوم
پاسخ:نه عزیزم من لاهیجانم ولی قرار بود بیام رشت ببینم ک نشد! اره امیدوارم بیاد


A!da
ساعت1:19---4 شهريور 1394
هه ایول
پاسخ:kiss


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
+ farimah


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






ڪدموس اسمایلے

کد آهنگ